Ukoliko koristite servis Registar zaposlenih za budžetske korisnike i dodje do pomenute greške (Desio se problem u komunikaciji sa serverom – Obratite se administratoru) izvršite sledeće korake:
- Proverite da li imate instaliran Security Tray middleware, ukoliko imate stariju verziju <v1.2.7 ili nemate instalian uopšte, instalirajte aktuelnu verziju v1.2.7 sa sledeće URL adrese – link (Izaberite odgovarajuću nstalaciju prema arhitekturi vašeg Operativnog sistema)
- Ukoliko i dalje imate problema, kontaktirajte nas.
[mc4wp_form id=620]
Uputstvo za obnovu bezbednosnih elemenata
Tech Support – March 10, 2025
Pojedine banke nude mogućnost / uslugu povezivanja sa e-Faktura servisom
Tech Support – February 26, 2025
LPA (ePIA) – Kratko uputstvo u rešavanju problema – Proverite instalaciju ePIA aplikacije
Tech Support – April 26, 2024
Croso – Aplikacija za elektronsko potpisivanje dokumenata nije dostupna
Tech Support – March 30, 2024
Sertifikaciono telo Pošte – Aktivacija / Deblokada QSCD kartica/tokena izdatih od 21.4.2021.godine
Tech Support – December 23, 2022
Microsoft Office paket kompatibilnosti za Office 2007
Tech Support – November 13, 2022
Čuvanje ili konvertovanje u PDF ili XPS format u Office 2007
Tech Support – November 13, 2022
Registar zaposlenih – Desio se problem u komunikaciji sa serverom – Obratite se administratoru.
Tech Support – November 10, 2022
